Treci la următorul nivel cu NEXTLEVEL CRM, ERP & Project Management Cloud Platform, hai să conturăm împreuna viitorul afacerii tale începand de la potențialii clienți până la convertirea și menținerea relației cu aceștia.
SOLICITĂ DEMO
Contul DEMO este valabil 5 zile din mometul în care este creat, după această perioadă dacă se continuă utilizarea sa, veți fi facturat conform abonamentului ales.
START-UP
125Lunar (fără TVA)
1 > 5 Utilizatori
15 GB Stocare Cloud
Actualizari incluse
Suport Clienti
BUSINESS
175Lunar (fără TVA)
6 > 10 Utilizatori
20 GB Stocare Cloud
Actualizari incluse
Suport Clienti
Popular
PREMIUM
225Lunar (fără TVA)
11 > 15 Utilizatori
25 GB Stocare Cloud
Actualizari incluse
Suport Clienti
ULTRA
275Lunar (fără TVA)
16 > 20 Utilizatori
30 GB Stocare Cloud
Actualizari incluse
Suport Clienti
NEXTLEVEL te va ajuta să:
Crești productivitatea echipei
Scazicosturile fixe
Crești eficiența în firmă
Optimizeziresursele interne
Organizezicompania
Beneficiezi de un sistem care îți conferăsiguranță și libertate
Comunicieficient si profesionalcu clienții
Realizezi documente într-untimp record
Creștiraportul de conversie
Obții mai multtimp liberpentru tine și familia ta
Acces deoriunde și oricând!
Ce spun clienții noștri?
Nadina Bularca
Office Manager, The Pharmacy.
Read More
Am conștientizat care sunt toate beneficiile implementării unui astfel de CRM doar atunci când am început să lucrăm la el împreună cu echipa Next Level. Desigur, știam că avem nevoie de acesta, dar nu bănuiam că sunt atât de multe detalii care îți pot aduce un mare plus în eficiență, bani și clienți mulțumiți. Cei de la Next Level ne-au ajutat să identificăm nevoile și au adaptat sistemul pe fluxurile noastre, totul cu rapiditate, precizie și un suport impecabil. Pe scurt, ne-au ajuta să ducem The Pharmacy ”to the Next Level”!
Bogdan C.
Manager Vanzari, denBosch Group.
Read More
Recomand cu toata increderea! Un sistem CRM ce ne-a ajutat foarte mult in sistematizarea proceselor noastre de vanzare, iar noi ca echipa suntem mult mai eficienti si raspundem intr-un timp rapid clientilor. Totul cu ajutorul Echipei NEXTLEVEL! Mult succes pe mai departe!
Diana Dinu
Manager, PhotoLand.
Read More
NextLevel cu siguranta aduce un plus de valoare business-ului tau. Este un mare ajutor atat pentru tine, cat si pentru echipa ta, in organizarea activitatilor si sarcinilor zilnice. Fiind atat de complex, se poate adapta foarte usor nevoilor business-ului tau si vei regasi toate instrumentele necesare, astfel incat sa scapi de excel-uri, sticky notes-uri sau agende! In acelasi timp, CRM-ul este foarte usor de folosit si intuitiv. Stim cu totii ca organizarea = mai multi clienti, iar mai multi clienti = afacere profitabila. Recomand implementarea acestui CRM cu mare incredere!