Integrări

Email

Website

Facebook

Facebook Pixel

WooCommerce

Plati Online

Dropbox

Google Analytics

Google Drive

Google Calendar

Google Maps

Google ReCaptcha

Notificari SMS

Adobe Reader PDF

Microsoft EXCEL

WhatsApp

Stocare Cloud

API Functions

Studiu de Piață

Import/Export Date

Funcționalități

În acest modul verifici direcția în care merge afacerea ta și câștigi mai mult control. Cu acest modul ce se deschide o dată cu accesarea interfeței de administrare vei fi mereu conectat cu cele mai importante date din firmă. Tot aici de această interfață beneficiază și angajații tăi din firmă astfel încât vor putea vizualiza rapoarte clare ale activității lor. Acest modul ține la curent utilizatorul cu toată activitatea firmei

Mai mulți clienți pentru afacerea ta!
Sunt doar două metode prin care poți să ai mai mulți clienți în afacerea ta. Prima metodă este să ai mai multe contacte iar cea de-a doua este să ai un procent de conversie semnificativ mai bun, din contacte în clienți.
Beneficiile aduse de acesta sunt majore pentru întreaga firmă. Știm foarte bine ca pentru a reuși să vindem, va trebui să generăm clienți. Modulul acesta te va ajuta în procesul de convertire a tuturor contactelor din firmă. Prin simpla utilizare a acestui modul vei reuși să centralizezi toate oportunitățile și vei gestiona cu ușurință potențiali clienți astfel încat vei reuși să obții un raport de conversie cât mai mare. Fii profesional în vânzări și vei obține controlul astfel încât firma ta va avea o creștere cât mai accelerată.

Clienți fideli pentru afacerea ta
În acest modul vei primi cele mai bune metode prin care să te asiguri că fiecare client va rămâne pe termen lung și mai mult, te recomandă și altor clienți.
Vei primi acces la toate opțiunile necesare unei bune colaborări și vei reuși să aplici ușor orice funcționalitate prin care să transformi clienții tăi în fani, care mai apoi să te recomande.

Obține profituri mai mari pentru afacerea ta
Cel mai important aspect este profitabilitatea firmei tale, de aceea NEXTLEVEL a fost creat să deservească prin modulul de vânzări, diverse facilități prin care firma ta să genereze mai mulți bani.
Doar prin simpla utilizare a acestei funcționalități vei vinde mult mai rapid și mult mai inteligent pe platforma NEXTLEVEL.ro

Realizează și trimite un contract clientului în mai puțin de 1 minut
Știm că în vânzări rapiditatea de a interacționa cu clientul este un punct cheie a firmelor de succes. Ajutat de acest modul vei genera un contract în mai puțin de un minut, facilitând astfel eficiența la locul de muncă a angajaților cât și profesionalismul de care dai dovadă.

Obții controlul managementului
Activitatea într-o firmă e mult mai organizată atunci când se lucrează pe un modul specializat, ce are ca obiectiv scurtarea perioadei de execuție a oricărui proiect cât și mărirea productivității întregii echipe.
Colaborarea cu clientul pe baza proiectelor, este foarte bine definită, deoarece întreaga echipă cât și clienții vor avea un obiectiv înalt de țintit.

NEXTLEVEL vă oferă cel mai bun modul de managemnt al sarcinilor interne, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe rezultate. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o simplă accesare a panoului de sarcini.
Utilizând acest modul veți observa un control mult mai bun asupra activităților de zi cu zi, cât și un foarte bun management al echipei în ceea ce privește atingerea unor noi obiective în tot ceea ce ține de proiecte.

Utilizând acest modul vei caștiga un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente. Prin evidențierea tipurilor de cheltuieli vei ști exact ce strategie să aplici pentru a reduce diversele plăți efectuate inutil.

Beneficiile aduse de acest modul facilitează comunicarea între tine și clienții tăi într-un mod profesional ce te ajută să manageriezi problemele întampinate de clienții tăi.

Acest modul se bazează pe realaționarea cu clienții tăi prin schimbul de articole informative. Beneficiezi de posibilitatea de a informa mult mai ușor clienții tăi cu privire la oferte sau diverse informații din domeniul tău. Procedurile firmei sau alte informații pentru angajații tăi vor putea fi publicate fiind disponibile doar pentru membrii personalului.

Veti beneficia de alte funcționalități utile companiei dumneavoastră precum urmărirea calendaristică a evenimentelor din firmă, realizarea și urmarirea obiectivelor sau efectuarea unor sondaje în rândul clienților sau a echipei

NEXTLEVEL vă oferă cel mai bun modul de managemnt al rapoartelor, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe vânzări. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o simplă accesare a rapoartelor.
Utilizând acest modul veți avea un control mult mai bun asupra activităților de zi cu zi, cât și un management foarte bun al echipei în ceea ce privește atingerea unor noi obiective în tot ceea ce ține de proiecte. Cunoscând rezultatele actuale doar așa le vom putea îmbunătați și vom putea realiza obiective noi mult mai marețe.

Organizați într-un mod simplist întregul sistem de management al clienților cât și a angajaților bazându-ne pe funcționalitățile modulelor existente. Prin configurarea platformei și organizarea diverselor activități veți automatiza și gestiona mult mai ușor întreaga activitate a firmei.

Ești gata să treci la nivelul următor?