Modulul 13: Organizare / Setup

Organizați într-un mod simplist întregul sistem de management al clienților cât și a angajaților bazându-ne pe funcționalitățile modulelor existente. Prin configurarea platformei și organizarea diverselor activități veți automatiza și gestiona mult mai ușor întreaga activitate a firmei. Functionalitati: a) Membrii

Modulul 12: Rapoarte / Reports

NEXTLEVEL vă oferă cel mai bun modul de managemnt al rapoartelor, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe vânzări. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o

Modulul 11. Utilități / Utilities

Veti beneficia de alte funcționalități utile companiei dumneavoastră precum urmărirea calendaristică a evenimentelor din firmă, realizarea și urmarirea obiectivelor sau efectuarea unor sondaje în rândul clienților sau a echipei Functionalitati: ▪ Permite afișarea informațiilor media din toate conturile înregistrate ▪

Modulul 10: Informații / Baza de Cunostinte / Knowledge Base

Acest modul se bazează pe realaționarea cu clienții tăi prin schimbul de articole informative. Beneficiezi de posibilitatea de a informa mult mai ușor clienții tăi cu privire la oferte sau diverse informații din domeniul tău. Procedurile firmei sau alte informații

Modulul 9: Asistență / Suport / Ticketing / Support

Beneficiile aduse de acest modul facilitează comunicarea între tine și clienții tăi într-un mod profesional ce te ajută să manageriezi problemele întampinate de clienții tăi. Functionalitati: ▪ Adăugarea unui tichet de asistență pentru un departament alocat unui client ▪ Adăugarea

Modulul 8: Cheltuieli / Expenses

Utilizând acest modul vei caștiga un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente. Prin evidențierea tipurilor de cheltuieli vei ști exact ce strategie să aplici pentru a reduce diversele plăți efectuate inutil. Functionalitati:

Modulul 7: Sarcini / Tasks

NEXTLEVEL vă oferă cel mai bun modul de managemnt al sarcinilor interne, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe rezultate. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar

Modulul 6: Proiecte / Projects

Obții controlul managementului Activitatea într-o firmă e mult mai organizată atunci când se lucrează pe un modul specializat, ce are ca obiectiv scurtarea perioadei de execuție a oricărui proiect cât și mărirea productivității întregii echipe. Colaborarea cu clientul pe baza

Modulul 5: Contracte / Contracts

Realizează și trimite un contract clientului în mai puțin de 1 minut Știm că în vânzări rapiditatea de a interacționa cu clientul este un punct cheie a firmelor de succes. Ajutat de acest modul vei genera un contract în mai

Modulul 4: Vânzări / Sales

Obține profituri mai mari pentru afacerea ta Cel mai important aspect este profitabilitatea firmei tale, de aceea NEXTLEVEL a fost creat să deservească prin modulul de vânzări, diverse facilități prin care firma ta să genereze mai mulți bani. Doar prin