Beneficiile aduse de acest modul facilitează comunicarea între tine și clienții tăi într-un mod profesional ce te ajută să manageriezi problemele întampinate de clienții tăi.

Functionalitati:

▪ Adăugarea unui tichet de asistență pentru un departament alocat unui client
▪ Adăugarea etichetelor pentru tichete, în vederea identificării lor cu ușurință
▪ Permite alocarea tichetului unui membru al personalului
▪ Primirea notificărilor pe email în funcție de starea tichetului
▪ Adăugarea unui răspuns predefinit în tichet
▪ Atașarea unor fișiere în răspunsul tichetului
▪ Adăugarea unui link către un articol din modulul de informații în răspunsul tichetului
▪ Există posibilitatea convertirii în sarcina a unui răspuns oferit în tichet
▪ Permite modificarea stării tichetului (în așteptare/lucru/cu răspuns, închis)
▪ Realizarea unui raport săptămânal referitor la tichetele deschise și gradul rezolvării lor
▪ Există posibilitatea de export pentru fiecare tichet în parte sau în masă
▪ Posibilitatea de adăugare a unei note personale
▪ Posibilitatea de adăugare a unei sarcini pentru un anumit tichet
▪ Posibilitatea clientului de a deschide tichete de asistență din my account-ul său
▪ Modalități de filtrare detaliată a tichetelor de asistență