Utilizând acest modul vei caștiga un control deplin al cheltuielilor din firmă obținând rapoarte detaliate în funcție de categoriile existente. Prin evidențierea tipurilor de cheltuieli vei ști exact ce strategie să aplici pentru a reduce diversele plăți efectuate inutil.
Functionalitati:
▪ Permite adăugarea unor cheltuieli noi pentru evidență
▪ Permite adăugarea unor categorii de cheltuieli
▪ Realizează export în PDF a cheltuielii
▪ Există funcția de a seta cheltuiala facturabilă/nefacturabilă
▪ Posibilitatea atașării de documente aferente cheltuielilor
▪ Posibilitatea setării cheltuielii ca fiind recurentă la un anumit interval de timp
▪ Atribuie valută, modalitatea de plată pentru cheltuială
▪ Permite adăugarea referinței la cheltuială pentru a face legătura cu factura în cauză dacă aceasta există
▪ Realizează un raport detaliat pentru cheltuielile existente
▪ Există posibilitatea de a selecta modalitatea prin care ai efectuat plata
▪ Posibilitatea de a adăuga sarcini angajaților
▪ Posibilitatea de adăugare a memento-urilor
▪ Există modalitatea de filtrare detaliată a cheltuielilor