Clienți fideli pentru afacerea ta
În acest modul vei primi cele mai bune metode prin care să te asiguri că fiecare client va rămâne pe termen lung și mai mult, te recomandă și altor clienți.
Vei primi acces la toate opțiunile necesare unei bune colaborări și vei reuși să aplici ușor orice funcționalitate prin care să transformi clienții tăi în fani, care mai apoi să te recomande.

Functionalitati:

a) Optiuni generale

▪ Permite adăugarea noilor clienți
▪ Permite adăugarea persoanelor de contact pentru clienții existenți sau cei noi
▪ Permite importul și exportul de clienți în diverse formate
▪ Permite adăugarea unei Note pentru membrii personalului referitoare la clienți
▪ Generează automat un raport contabil
▪ Gestionează facturi pentru client
▪ Gestionează chitanțele clientului selectat
▪ Atribuie o ofertă de colaborare pentru client
▪ Permite atribuirea unei proforme clientului
▪ Permite atribuirea unui facturi clientului selectat
▪ Permite atribuirea facturilor storno pentru client
▪ Permite înregistrarea cheltuielilor suplimentare pentru client
▪ Gestionează proiectele atribuite clientului
▪ Există posibilitatea de gestionare a contractelor atribuite clientului
▪ Permite atribuirea unei sarcini pentru membrii personalului asupra clientului selectat
▪ Gestionează tichetele de asistență
▪ Gestionează fișierele atașate de către client sau de către membrii personalului
▪ Există posibilitatea de adăugare a unei informații într-un seif securizat pe server
▪ Permite setarea de memento-uri pentru membrii personalului cu referire la client
▪ Permite afișarea pe hartă a locației clientului tău (Google Maps)
▪ Permite accesarea butonului de navigare către client ce acționează aplicațiile GPS existente pe dispozitiv, coordonatele fiind importate de pe adresa înregistrată în sistem a clientului

b) My account pentru clienții tăi

▪ Generează un my account pentru toate contactele clienților tăi
▪ Personalizează accesul la my account în funcție de fiecare contact
▪ Setează pentru fiecare contact al companiei pentru care generezi un my account o parolă aleasă de tine sau una generată automat
▪ Clientul poate gestiona în my account-ul creat proiectele alocate
▪ Clientul poate gestiona în my account-ul creat contractele create
▪ Clientul poate gestiona în my account-ul creat facturile și chitanțele
▪ Clientul poate gestiona țn my account-ul creat tichetele de asistență
▪ Clientul poate gestiona în my account-ul creat ofertele și proformele
▪ Clienții au posibilitatea de atașare a diverselor fișiere în vederea unei mai bune colaborări cu firma dumneavoastră
▪ Clienții vor avea acces și la un calendar unde vor putea previzualiza evenimentele petrecute pe parcursul colaborării
▪ În my account va exista și o pagină dedicată informațiilor pe care dumneavoastră le veți oferi clienților
▪ Clientul are acces la previzualizarea și editarea profilului
▪ Clientul poate vizualiza anunțurile pe care compania dumneavoastră le-a facut acestora
▪ My account-ul creat respectă în totalitate regulamentul GDPR și oferă clienților anumite drepturi precum: dreptul de a fi informat, dreptul la acces și dreptul de a vizualiza sau oferi un nou consimțământ
▪ Clientul poate genera un raport contabil pe o anumită perioadă selectată din perioada colaborării