NEXTLEVEL vă oferă cel mai bun modul de managemnt al rapoartelor, ce vă ajută să aveți o echipă fantastică, ce va genera din ce în ce mai multe vânzări. Vei fi mereu la curent cu toată activitatea angajaților doar printr-o simplă accesare a rapoartelor.
Utilizând acest modul veți avea un control mult mai bun asupra activităților de zi cu zi, cât și un management foarte bun al echipei în ceea ce privește atingerea unor noi obiective în tot ceea ce ține de proiecte. Cunoscând rezultatele actuale doar așa le vom putea îmbunătați și vom putea realiza obiective noi mult mai marețe.

Functionalitati:

▪ Rapoarte simple/pe diagrame pentru o anumită perioadă cu privire la vânzări
▪ Rapoarte avansate generate pentru fiecare client
▪ Există posibilitatea de export a rapoartelor în diferite extensii
▪ Statistici referitoare la potențialii clienți
▪ Raport de conversie generat în funcție de sursele de potențiali clienți
▪ Raport săptămânal de conversie a potențialilor clienți din săptămâna curentă
▪ Raport bazat pe conversia potențialilor clienți în funcție de fiecare membru
▪ Raport de analiză a pontajului în funcție de sarcinile alocate

a) Vânzări

▪ Rapoarte detaliate despre facturi
▪ Raportul cu privire la vânzarea de produse sau servicii
▪ Raportul chitanțelor
▪ Raportul facturilor standard
▪ Raport, oferte și proforme
▪ Afișarea unui raport despre colaborarea cu clienții
▪ Rapoarte grafice cu privire la venitul total din companie
▪ Rapoarte grafice referitoare la modalitățile de plată alese de către clienți
▪ Valoarea totală a vânzărilor în funcție de grupurile de clienți existente

b) Cheltuieli vs Venituri

▪ Afișarea unei diagrame unde vor fi expuse în timp real raportul dintre cheltuieli și venituri având posibilitatea de a vizualiza rezultatele din lunile anterioare

c) Cheltuieli

▪ Vizualizarea unor rapoarte detaliate cu privire la toate cheltuielile din companie

d) Potențiali clienți

▪ Rapoarte detaliate cu privire la potențialii clienți atunci când vine vorba despre sursele de conversie cât și un raport detaliat în funcție de membrii personalului

e) Analiza pontajului

▪ Vizualizarea raportului general cu privire la pontajul angajaților

f) Harta potențiali clienți

▪ Permite previzualizarea hărților google a locației setată pentru fiecare potențial client în parte

g) Harta clienți

▪ Permite previzualizarea hărților google a locației setată pentru fiecare client în parte

h) Informații

▪ Rapoarte detaliate cu privire la numărul vizualizărilor per articol